Ragwear je první veganská streatwear značka oblečení, která vznikla v Německu v roce 1997. Přináší dámské, pánské i dětské oblečení a klade velký důraz na společensky odpovědnou a udržitelnou výrobu svých produktů.
Na počátku byly mikiny
Historie značky sahá do 90.let, kdy její zakladatel Holger Brodkorb začal prodávat své první podomácku šité mikiny místním skatebordistům. Ragwear se prezentuje jako první veganská streetwear značka, ale nebylo tomu tak od úplného počátku. V roce 2007 Holger navštívil výrobní haly v Africe, kde nechával barvit džíny. Bylo mu jasné, jaký negativní dopad to má na okolí. Od tohoto okamžiku se rozhodl, že firma bude chránit životní prostředí, zvířata a dodržovat férové pracovní podmínky všech, kteří se podílejí na výrobě produktů značky Ragwear.
Skate a street styl
Značka Ragwear je už od svých počátků neodmyslitelně spojená se skatebordingovou kulturou a to se odráží i v designu oblečení. Známá je hlavně díky mikinám, bundám a kabátům, ale v nabídce najdeme i šaty, trička a další oblíbené produkty.
Nové kolekce
V nových kolekcích se odráží stanoviska a zásady firmy, jako je udržitelnost a společenská odpovědnost. V jedné z nich byly použity jen alternativní materiály – recyklovaný polyester a recyklovaná bavlna. V další se zase objevují na produktech ilustrované motivy přírody, recyklace odpadu, duchovní i tělesné rovnováhy.
Recyklované a udržitelné materiály
Ragwear používá recyklované a udržitelné materiály, jako je bio bavlna, recyklovaný polyester nebo bambusová viskóza. Firma má certifikát GOTS – přísný standard pro textilie a získala certifikát „PETA-Approved Vegan“ za závazek předcházet utrpení zvířat. Ragwear při výrobě nepoužívá žádnou kůži, vlnu, hedvábí, kožešiny, rohy nebo prachové peří.
Skryté symboly
Na každém produktu značky Ragwear můžeme najít skrytý symbol na cedulce, štítku, korálku nebo knoflíku. Symboly mají různou podobu. Od holubice míru, až po květ venuše. Každý ze symbolů má svůj duchovní význam a nositelům má pomoci od negativních energií, kterých v našem moderním světě stále více přibývá.
Nové kolekce
V nových kolekcích se odráží stanoviska a zásady firmy, jako je udržitelnost a společenská odpovědnost. V jedné z nich byly použity jen alternativní materiály – recyklovaný polyester a recyklovaná bavlna. V další se zase objevují na produktech ilustrované motivy přírody, recyklace odpadu, duchovní i tělesné rovnováhy.